Lyckligt liv

Lyckligt liv. - Mitt liv är så underbart just nu. Jag kan inte få det bättre än just nu faktiskt. Har världens bästa underbaraste kille man kan tänka sig och då ska vi inte prata om min lilla ögonsten Zakimbo som jag också älskar så mycket. Har världens underbaraste svärmor, svåger, svägerska och hans familj är ju bara så underbara. Finare hade man inte kunnat få ska ni veta! Sen min familj är det bästa man kan ha, har världens finaste mamma och pappa och bror med familj. Vi väntar också på våran lilla knorr som ligger och gäser i magen just nu. Fan nu kommer jag få en helt egen liten familj. Äntligen ska jag få bli mamma! Shit jag kan inte begripa detta själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0