Ny bloggdesign

Ny bloggdesign. - Shit, varför ska jag alltid försöka göra detta när det tar en sån evighet?! Och det blir ju aldrig så som jag vill ha det. Men nu får det vara nog med detta, för jag orkar inte sitta här och klippa klistra fixa och pilla mera. Hoppas ni ändå orkar med bloggen fast designen kanske inte är helt klockren. Har man aldrig suttit med sånt här för utan alltid betalat en massa brudar som ska sitta med detta, så är det ju inte så lätt som en plätt som man tror. Nä nu blir det att jag får se till att jag ska äta upp mina förbannade nudlar. Baby kommer också snart hem, kommer bli så skönt att ha hem honom igen. Han är världens bästa stöd och världens bästa älskling man kan tänka sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0