Sure pelle!

Sure pelle! - Såfort Zakimbo ser att man äter så ska han springa upp i famnen och lägga sig eller göra något annat för man ska tycka han är söt som jag skrev igår. Denna gången handlade detta om mitt godis som han ville jag skulle dela med mig av till honom. Han körp upp på min mage och la sitt huvud på min arm, låg där en lång stund och bara tittade ut med och blinkade med ena ögat. Men jag brydde mig inte utan bara åt vidare. Tillslut kryper han längre och längre upp vid mitt huvud. Men jag sa NEJ!!! Som ni kommer se i videon här nedanför så blir han förbannad på mig..



Här har ni en arg Zakimbo som inte fick sin vilja igenom denna gången!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0