Taco kväll

Taco kväll. - Idag blev det lite taco mys med älsklingen. Där satt vi och mös med tända ljus och riktigt bra Lost avsnitt. Tyärr kunde jag inte äta min taco så som jag brukar utan fick göra det utan bröd och sås. Men det gick ner och nu vet jag verkligen vad jag måste köpa hem hädan efter, MANDARINER i koncervburk. Fy fan vad det va gott och jag mådde inte alls illa av det iheller.

När pappa och jag var iväg innan idag och köpte hem lite saker till taco, så köpte vi även en vaniljyoghurt som också är prefekt nu när jag mår som jag mår. Sedan fick jag tabletter mot mitt illamående också. Hoppas detta kommer hjälpa mig..

Lilla Zakimbo äter grönsaker i pappas famn nu och jag ligger här med datorn på magen för att hålla mina läsare sysselsatta. Men nu ska jag faktiskt lägga mig till rätta och se vidare på Lost med min baby och Zakimbo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0