15.36

15.36. - Idag har det varit en seg och tuff dag för lilla mig som legat i sängen fram tills nu med otroliga smärtor i ryggen och magen. Kräkts och inte alls varit i form för att göra någonting. Nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan och mår fortfarande skit. Mest skit är väl att jag är helt ensam också när man mår som man mår. Zakimbo sover och gör inte så mycket mer nytta än att ligga nära en.

Funderar på att göra mig en kopp te och lägga mig i ett varmt bad och lyssna på musik i en halv timme. Sedan får man väl se vad man orkar göra idag. Har ingen lust till något just nu i alla fall!


Mina otroliga smärtor är här nere och går runt om hela ryggen :-/


Kommentarer
Postat av: Anonym

sammandragnigar ?? magen behöver ej vara hård för de ska se .



bebis rör sej kan de göra ont ..



foglossningen med kan göra ont där



livmodern växer



ligamenten töjs

2012-04-20 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0