Älska sig själv & sin kropp

Älska sig själv & sin kropp. - Nu när man har blivit rund och sund så har man ju börjat älska sin kropp mer än vad man gjort innan. Det är något speciellt med att vara gravid. Visst har man gått upp i vikt och man kanske inte gillar var kilona sätter sig mer än på magen. Men ändå känner jag mig inte alls fet och äcklig som jag skulle gjort om jag bara hade gått upp några kilo utan att vara gravid. Att veta där ligger en liten Smula inne i magen som plaskar runt i fostervattnet får en på lyckliga tankar. Visst längtar jag tills dagen kommer då hon är ute och framför mig, men på samma sätt så vill jag fortfarande ha henne kvar där inne för magen och livet innåti ska försvinna.. Hon rör sig allt mer och mer där inne. Ibland känner jag sparkarna utifrån också men det är inte alls ofta, men det är ju bara så häftigt! Me Love It




Dagens Gravida Elina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0