Bakkväll i regnvädret

Bakkväll i regnvädret. - Efter att ha hälsat på Jessica på sjukhuset kom vi hem och gick ut med våran lilla påg som var lite kissig och glad för att vi kom. Sedan ställde jag mig i köket för att baka en kaka åt mig och älsklingen för våran myskväll. Jag gav mig på en kaka som jag aldrig tidigare hade gjort och märkte att jag var i slutet av receptet att kokosen räcker ju inte till som receptet visade. Hum.. Jag hoppas verkligen den blir lika god som den ser ut. Dax att sätta sig en stund i soffan och kolla på Pernilla Wahlgren nu när hon ska göra sin dans. HEJA HEJA henne och Molly som är mina favoriter i detta program.


Kokostoscakaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0