Bank bank bank

Bank bank bank. - Så kändes det i mitt hövve när jag skulle gå upp idag. Kände mig redigt bakfull och fick skynda mig till toan för att spy. Det är hemskt att känna sig såhär, men samtidigt vet man att allting är värt att må hur dåligt som helst för lilla Smulan kommer komma till världen liksom. Men när jag vaknar upp såhär så tänker jag: "Jag kommer aldrig i hela mitt liv igen dricka så mycket så man kommer må såhär uselt dagen efter" Och det var år och dagar sedan man kände sig så också som tur är..

Nä nu sitter jag här och svarar på alla mejl som kommit under natten och dricker lite vanilj youghurt innan jag ska bli upphämtad av mamma. Sen blir det iväg till ett möte och planera en massa saker! Sen får man väl se vart dagen tar en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0