Dr. Annika

Dr. Annika. - Idag har jag varit hos en Doktor för att kolla upp mina problem som jag har fått nu under min graviditet. Vi började med huvudvärken som är en av dom värsta. Det visade sig vara som så att det är spänningshuvudvärk som blir till en migrän. Och detta skulle jag då bota med att dra bak hakan så långt jag kunde så man fick dubbelhaka och göra detta tio gånger var andra timme. Hum.. ja visst ska jag göra det men vet i fan om det kommer hjälpa vi får la se.

Problem nummer två är ju att jag ofta får ont i magen om dagarna. Ibland när jag ligger i sängen och ska resa mig går det inte så ont som jag har. Det går ut i sidorna och bak i ryggen. Hon klämde och kände på magen min och det var då livmodern som jag hade ont i när det töjs.

Och sist men inte minst mina förbannade hälar som bara värker och värker. Ja jag har en inflamation i mina hälar och detta går inte att bota eftersom jag inte får använda dom krämer som kan ta bort en inflamation. Lite mindre roligt kanske. Men ett tips var att istället för att gå så skulle man cykla. Vilket inte fungerar när man går i stan precis i alla affärer. Haha men jag får väl fortsätta med att ta mina pauser och sätta mig ner när det gör som mest ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0