Drömmar om något fint

Drömmar om något fint. - Det är inte första gången jag drömmer om Smulan och det blir nog inte sista gången iheller. Men när man vaknar upp så är det första jag gör att känna på magen och titta bort mot hennes säng. Men denna gången skulle jag inte föda henne utan hon var redan född och vi skulle iväg någostans. Jag letade som en tok efter hennes napp och efter hennes mössa. Jag visste ju att jag hade köpt ALLT innan hon skulle komma till världen, men hur jag än vände ut och in på saker och ting fann jag inte det som Smulan skulle ha på sig!

Senare i drömmen så skulle jag amma henne och det var så underbart att ha henne tätt intill mig och man såg henne låg där mot sin kropp och man grät av glädje för hon var helt bedårande. Smulan mamma längtar efter dig som bara den ska du veta. Men samtidigt vill jag att du ska vara där inne och snurra runt i mammas mage några månader till.


Modell - Leo - Fotograf - Elina Holmqvist - Redigering - Cicci Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0