Första April

Första April. - I flera år satt vi där vid varsin datorskräm och pratade varje dag tillsammans. Dagar och nätter ut satt vi där och skrattade tillsammans. Men vi båda hade en dröm och det var för att få träffas i verkligheten istället. Men eftersom milen var så långa och pengarna inte räckte till så kom vi aldrig dit vi ville åren gick men förra året blev drömmen sann. Älskade Mammi fixade så att jag och Cecilia äntligen kunde få träffas. Vi båda fann varandra snabbt och hade sjukt roligt ihop, men tyvärr var inte helgen så lång och timmarna dom rullade på som aldrig förr. Det var dax att säga förväl och åka tillbaka till Malmö igen. Om inte älskade Mammi hade hjälpt oss på traven så vet man aldrig när vi hade träffats. Ett år sedan har redan gått då dagen var här! Men jag vill fortfarande tacka Mammi Lena för att du hjälpte oss på traven och gjorde våran dröm sann. Tack det betydde väldigt mycket för både mig och Cecilia <3









Mammi & Cicci


Kommentarer
Postat av: Cecilia

naow. Ja, ett år sen idag då vi sågs första gången! Dags att komma igen tror jag allt!

2012-04-01 @ 12:44:37
URL: http://fotoce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0