God morgon

God morgon. - Mina ögonlock är så tunga att dom bara vill stänga sig och låta mig sova lite till. Men ikke det blir så alls, för jag får bara mer ont i kroppen av att ligga förlänge i en säng så bäst att gå upp och röra sig istället. Jag sover värre och värre för varje natt jag går upp flera gånger om natten för att lätta på trycket i min kissblåsa. Sen när man kommer tillbaka till sängen igen så är det så svårt att somna om, för på vägen fram och tillbaka har jag lyckas att bli pigg som en mört många gånger.

Sitter här vid datorn och kollar runt lite på olika sidor som vanligt och äter min frukost. Men idag är det lite fullspäckat här hemma. Jag har två köpare som ska komma och kolla på ett tallrikset och utemöbler. Men den första köparen kommer inte från halv ett och den andra ett.. Så lär nog hinna med allt som händer idag ändå får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: vi sa inga namn alls innan... man får nog med kommentarer när man väl valt ändå.

Så trist med att alla ska ha så många kommentarer på allt!

Ni kommer välja det finaste namnet till just ert barn!



Ha en fin dag och lycka till med dina försäljningar!

2012-04-23 @ 10:54:47
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0