Knappt någon sömn

Knappt någon sömn. - Nä blir jag förvånad eller?! Har väl typ sovit två timmar i natt och vaknade upp ännu en dag med huvudvärk. Men när man såg att solen lös in så var det inte lönt att ligga där i sängen och hänga läpp för det. Idag har jag haft full rulle på morgonen med vovvarna. Att bada Wilma är ett helvete på jorden kan jag säga er, hon hatar det och är som en katt som bara ska streta emot och springa ut ur duschen hela tiden. Blött blev det överallt men nu är hon vit som snö igen och luktar ljuvligt. Men innan hon torkade så passade jag också på att kamma hennes päls och jag har fått bort alla tover och skit från henne, även fick hon en liten hårklippning av mig.. Lilla Zakimbo han låg på mattan och tittade fint på när jag höll på att göra Wilma fin. När jag drog fram hans kamm så blev han överlycklig faktiskt han satt jätte fint när jag kammade honom, sen när det var magens tur att ta så lägger han sig på ryggen. Nu är vovvarna ur snygga!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0