Smulan på film

Smulan på film. - Under två dagars tid nu så har inte Smulan varit så aktiv i magen att jag har blivit sjukt orolig eftersom inga rörelser eller sparkar har hon gjort där inne som hon alltid annars gjort. Men nu ikväll så hände det något som fick mitt hjärta att hoppa av glädje. Hon rörde sig och väldigt mycket dessutom. Har precis spelat in rätt så mycket från min mobil så hoppas jag kan dela min glädje med er när ni ser på denna filmen. Nu är Smulans mamma lättad i hjärtat och super glad liten prick som inte kan sluta och le.


Älskade livliga underbara finaste dotter M <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha åh. så fint! :)

2012-04-22 @ 23:31:44
URL: http://fotoce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0