Aj som FAN

Aj som FAN. - Det är mina ord just nu. Jag vet inte vad som händer, men jg har under en mycket lång tid haft problem med mina naglar. Dom har gjort ont och dom blir skörare och skörare, men just nu kan jag knappt röra dom utan att jag nästan gråter av smärta. Skulle tvätta håret imorse och kände att nu kan jag inte ens tvätta håret med naglarna mer, utan jag fick knyta mina händer och ta och tvätta håret. När jag skulle torka det med handduken så vips då viks halva naglen och satt fast, så jag fick vika tillbaka den igen.

Jag har lltid stärkande nagellack jag har alltid nagelack för har jag inte det så gör det mycket ondare och under mina svarta naglar så ser mina nakna naglar HEMSKA ut dessutom. Fan vad ska man ta sig till?! Och värre för varför dag blir det också och det är sjukt. Någon kanske har haft samma sak under sin graviditet?! Tips?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0