Alla <3 Dag

Alla <3 Dag. - Det vet vi ju alla att det är idag, ingen som kan ha missat detta.. Idag har vi varit i stan och ätit lite gott och kollat på alla roliga människor och även bara lunkat runt i lite olika affärer.. Har även fått två fina alla hjärtans dag kort också. Ett med posten till både mig och Billy från mamma Anni och ett från min baby..


Det första koret är från mamma Anni. Jag kommer inte att visa er vad som stod i det, eftersom det behöver inte ni alla veta. Men det var mycket kärt skrivit och vi tackar dig så hjärtligt mycket båda två. Och hälsar detsamma till dig <3

Det andra kortet är från min baby, och här nedanför ska ni få läsa vad som stod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0