Hallen är helt klar

Hallen är helt klar. - Yes äntligen kan man skrika till ett WOOHOO, för idag blev hela hallen helt färdig. Mamma & Pappa kom hit på morgonen och Pappa borrade upp hatthyllan och Billy hjälpte till också såklart, sen kom speglen upp igen. Fan jag är så nöjd för nu fick jag allting på den platsen som jag ville att det skulle vara. Fotöljen kom dom även med också, så nu står den i hörnan av barnrummet sålänge tills vi vet var allting ska vara.

Som sagt så har jag ju pysslat och donat här hemma med att ändra om lite här och där. Jag bar ner massa saker i källaren som tavlorna som vi hade i delen där barnrummet ska vara nu. Detta kommer ju bli så bra känns det som. Vi har även följt med Mamma & Pappa idag till BO01 för att gå en runda med hundarna i det fina vädret. Men lilla Zakimbo han fick problem med sin andning som han får lite då och då så jag fick sätta mig ner med honom men jag hatar det, för jag blir så orolig och rädd eftersom det låter som han ska dö.

Men eftersom Zakimbo har varit dålig i magen hela natten och nu detta med andningen så var jag tvungen att ta en snabbis till IKEA för att köpa en ny liten leksak till honom. Och jag tänkte eftersom han älskar morötter och grönskaer så fick han en morot som piper i mitten.. Och som vanligt när man kommer hem med kassar och säger jag har en sak till dig Zakimbo så står han och väntar nyfiket på vad jag ska ta fram. Wipps så blev Zakimbo sjukt glad över sin nya leksak.. :-)

FÖRE: Väggarna var ljusblåa (syns inte så mycket här)



EFTER: Nu är väggarna vita "jag vet att bilderna är inte alls bra, men orkade inte ta min kamera, så fick bli som det blev"

FÖRE:

EFTER:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0