Handlat hem mat

Handlat hem mat. - Nu har jag och baby precis kommit hem efter en runda på City Gross. Vi skulle handla lite saker hem som vi kunde äta i veckan. Men fast man har saker och ting nerskrivet på en lapp, blir det ju alltid mer och mer. Oh titta baby detta är billigt, ja det tar vi och detta och detta och detta. Sen slutar summan på 549:- exakt. Men nu har vi ändå fått fyra kassar och mycket för pengarna. 10 Dagars middag och lite andra saker.. Men jag vet inte hur länge vi var där inne i affären, men kan säga som såhär att det tog lååååååång tid. Och bussen kom i tid också det var nice.


Det blir bara sjukare och sjukare...

All mat vi fick med oss hem idag..

Såklart fick våran lilla Zakimbo en alla <3 dag present också.
Det räckte att jag sa till honom när jag stod där och packade upp. Älskling mamma har köpt en sak till dig.
Så letade han i kassarna efter vad det kunnde vara. ÄLSKAR DIG Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0