Jag är fan i mig inte riktigt klok

Jag är fan i mig inte riktigt klok. - Nä det vet jag ju redan om, men ville bara att ni andra också ska veta om det! Håret som ni såg här i bloggen igår. Visst ser det bra ut på bild, men bilderna ljuger som bara den kan jag redan säga. I Badrummet i speglen ser det inte alls så hemskt ut, men såfort jag närmar mig ett fönster och kollar så tror jag att jag bara vill lägga mig i sängen och dra över kudden. För det ser hemskt ut men andra ord. Jag ser inte klok ut, jag ser ut som kom och hjälp mig att dö.

Nä hur ska vi nu göra då? Färgar jag det mer och mer ljust kommer det bara ser mer allt dummare ut. Men varje gång jag får mina infall, så har jag ju alltid en reserv plan i fickan där bak. Haha!! Frisören kan vi skippa, det är för dyrt och många gånger blir man ändå inte nöjd för det blir inte så som man själv tänkt sig. Men som sagt idag blir det att fixa och Elina hon kan allt chocka människor runt om kring sig. Så håll ögonen öppna för att se innan dagen är slut hur det nya resultatet blev!

Men sen får det vara slut på dummerier för min del. Jag ska för helskotta bli mamma nu, har inte tid för att se barnsligt dum ut när jag visar mig på stan. SKÄRPNING!!!!




Spännande va ?! :-) Eller har jag kanske kommit med en annan lösning? Hum..


Kommentarer
Postat av: layla

jaghar hört att det inte ska vara bra att färga håret när man är gravid :)

2012-02-08 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0