Jag hatar det, jag hatar det!! Nu vill jag...

img_3771 (MMS)

Jag hatar det, jag hatar det!! Nu vill jag inte ha mer huvudvärk jag blir snart galen. Samma onda värk i huvudet där bak, nacken, axlarna har kommit tillbaka igen. Det va inte länge sedan jag fick gå till doktorn för att kolla upp mitt problem. Nu vet jag ju att det är musklerna som har kommit i kläm. Men hur jag än gör så går det inte över. Jag hade så fruktansvärt ont vid sex tiden imorse att baby fick hjälpa mig med massage. Min underbara man är bäst i världen. Men han kan ju inte massera mig dygnet om, fast det hade varit skönt och hade hjälp för stunden. Hoppas detta går över snart.. Nu ska jag mysa och busa med Zakimbo :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0