Jag ligger kvar i sängen med en huvudvärk ...

Jag ligger kvar i sängen med en huvudvärk som jag inte blir av med. Har inte sovit många timmar i natt, mina ögon orkar knappt hålla sig uppe just nu. Kallt och jävligt är det också, fryser som bara den .. Utanför fönstret hör man som det blåser och jag känner inte för att lämna sängen idag. Jag väntar samtal från glasögon magasinet som skulle höra av sig när mina andra bågar har kommit, så man kan åka dit och prova dom. Sen väntar jag på sms från posten som ska säga att min telefon har kommit. Men det verkar inte bli som så att något av det kommer idag tyvärr :-/. Men den som kommer till mig idag i alla fall är min älskade baby, har saknat honom så mycket och idag sk det bli mys mys hela kvällen lång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0