Lilla pågen min

Lilla pågen min. - Zakimbo har nu i några dagar varit super dålig i magen som ni säkert tidigare har läst om här. Känns som han kommer vara kass ett tag till. Bajset rinner ut och tyvärr kommer det inomhus också för han har så ont i magen min lilla stackare. Men för att det kommer inomhus är det inget att gräva ner sig i. Han kan ju verkligen inte hjälpa att han inte mår bra..

Men det är inte bara Zakimbo som är dålig här hemma. Lilla Wilma har också åkt på något som gör att hon kräker här och där inomhus. Jag hatar när djur inte mår bra, för dom kan inte säga var det gör ont och hur det känns man får hela tiden gissa sig till vad man ska göra. Maktlös är det som jag känner mig i en sån här situation! Hoppas dom båda snart blir krya och friska igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0