Mysbak

Mysbak. - Ikväll bestämmde jag och älsklingen oss för att baka innan Melodifestivalen började och vad passar inte bättre en härligt goda kladdmuffins då?! Men när vi stod där och skulle blanda ägg med socker, så kom vi på att sockret det räckte ju inte alls till en smet. Jag smög över till min favorit tant brevid mig och blev inbjuden med öppna armar. När jag väl var där inne och blev runt visad och vi pratade och hade jätte trevligt tillsammans så fick jag låna socker av henne. Jag och hon stod och pratade i en halvtimme ungefär och det sista jag sa till henne va att är det något du behöver hjälp med eller om det bara är något är det bara till att knacka på. Men nu är kakorna färdiga och vi är redo hela lilla familjen för att mysa i soffan och titta på Melodifestivelen.


Zakimbo saglar för att han vill smaka men inte får :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0