Sjukhusbesöket i Trelleborg

Sjukhusbesöket i Trelleborg. - Idag efter mitt möte åkte mamma pappa, morfar iväg till sjukhuset i Trelleborg för att hälsa på mormor som är nyopererad i sin ena höft. Hade det jätte trevligt den timmen vi var där, blev så törstig att jag fick lite jordgubbs saft av personalen på avdelningen :) Skönt att se att mormor mår bra, hon blev sjukt glad att jag kom eftersom jag inte träffar dom så ofta. Men hon hade inte förväntat sig att jag skulle komma så jag fick en extra stor kram av henne ..

Nu är man hemma igen med mannen och har fortfarande en sån jävla huvudvärk så man bara vill gräva ner sig i en kruka. Den går inte bort liksom!! NU ska vi mysa ner oss under täcket och se unga mödrar och sedan en ängels tålamod tillsammans med en tallrik god jordgubbskräm med kaffe grädde. Sen är det banne mig sängen som kallar för då ska jag sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0