Städning på hög nivå hela morgonen lång

Städning på hög nivå hela morgonen lång. - Wiihoo, fick ett ryck i morse när jag vaknade. Gick in på toaletten för att göra mig klar för dagen, sen var det dags att ta hand om lite disk och äta frukost. När jag satt där vid köksbordet och hade morgon solen i huvudet tittade jag ner på golvet. Alltid när solen lyser in ska allt skit synas som bara den överallt. Då var det lika bra att ta sina städskaer och ställa sig att putsa badrummet, sedan en vals med dammsugaren och dammtrasan. Nu är här skinande rent och jag är väldigt nöjd! Nu är det bara att komma hem här på en kopp te och fika när ni vill haha!!



& lilleman ligger och latar sig i solen <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fortsätta hos oss? :)

2012-02-10 @ 13:21:48
URL: http://sbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0