Städning & Tvättning

Städning & Tvättning. - Uppe och hoppa gjorde vi redan vid åtta tiden imorse. Det har varit en jobbig natt, eftersom våran lilla Zakimbo inte alls har mått bra. Han har kräkt och han har varit lös i magen hela natten lång, så då kan ni tänka er hur här har sett ut både i sängen och överallt på golvet. Jag hatar när min lilla ängel inte alls mår bra, för man känner sig så maktlös. Vad jag än gör vet jag ändå inte om han mår sjukt dåligt och om han har jätte ont i magen. Men han har legat hos oss hela natten..

Imorse vaknade vi ändå tidigt och var hur pigga och glada som helst. Vi tittade oss omkring och jag fick panik inombords för här ser kaos ut när solen skiner in genom fönsterna, man ser damm och skit överallt. Så dammsugaren och dammtrasan blev min bästa vän samtidigt som jag tog hand om all tvätt och det som Zakimbo hade kräkt och bajsat på. Nu är här jätte fint och jag har ro i min själ igen.. Men tvätten tar sin lilla tid och jag kommer säkert tvätta hela dagen som vanligt när jag tvättar. Brukar boka upp alla tiderna under dagen så man får allt torrt och rent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0