Vagn prat ännu en gång

Vagn prat ännu en gång. - Många som inte förstod mig riktigt när jag pratade om vagnar och färger. Jag visade en vagn i tidigare inlägg som hade jätte många olika tuffa färger att välja mellan. Jag skrev aldrig att jag skulle köpa den vagnen liksom jag pratade om färger och sånt. Men nu ska jag prata om vad vi skulle vilja ha för vagn jag och min älskling. Vi har tittat lite smått på Emmaljunga Nitro City vagnarna, tyvärr finns det inte färgglada färger men det finns några stycken som man kan tänka sig. Och det roliga är att om man vill kan man välja sittdelen i en färg och liggdelen i en annan. Men då har vi fått två problem på halsen. Ett: då passar kanske inte skötväskan till båda delarna. Två: eller så passar inte parasollen iheller för det är olika färger. Så vad ska man då välja? En vill ha den ena färgen medan den andra vill ha en annan färg. Hur kommer man överrens?? Det lär vi se i alla fall..

Pro Coffee är ju min favorit om jag ska vara ärlig.. Då har man en mörk vagn, men samtidigt är den inte SVART! Alla säger ju oh du kan inte ha ljus vagn då syns all smutts och fläckar på den med en gång. Men jag vill ju inte ha svart vagn. Utan egentligen någon färg men jag har fallit för denna faktiskt.



Eller så har vi en som heter Brown Flower som jag också tycker är sjukt fin och elegant...


Och sist men inte minst så har vi färgen Capri Black. Den må vara svart men inte hela vagnen. Men jag gillar nog ändå bäst någon av dom bruna. Nu ska man bara se vad sin älskling gillar och vad han har att säga. Vilken tyckte ni var snyggast?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på iCandy vagnar? Sjukt snygga, roligare färger och ganska små (perfekt city vagn) annars rekommenderar jag Teutonia. Där kan du välja olika färger på sitt och liggdel samt att vagnen är super smidig. Ett annat tips om ni vill spara lite pengar köp via nätet från tex http://www.pingpong-online.de/en/shop/ gjorde jag och sparade över 3000kr och fick extremt bra service! Men emmaljunga brown flower var riktigt snygg!

2012-03-02 @ 12:09:46
URL: http://ladysgrynet.blogspot.com/
Postat av: Katharina

BRUUUUNT! SÅ sött med babyrosa! ;)

2012-03-06 @ 20:55:15
URL: http://kathhs.blogg.se/
Postat av: natta

jag undrar lite vilken sida du såg den svarta vagnen?, tyckte den var sjukt snygg :)

2012-03-14 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0