Våran ett års dag

Våran ett års dag. - Vi hade sagt till varandra att vi inte skulle köpa något idag, eftersom vi har så mycket annat nu när vi väntar lillen/lillan i magen. När jag och mamma åkte och hämtade älsklingen på jobb vid 21.oo tiden så hade han en hel bukett tulpaner till mig. Fan vad gulligt alltså, man blir så förbannat glad eftersom man verkligen inte förväntar sig något iheller. Men själv kände man sig dum och inte hade något att ge tillbaka. Älskar dig Billy över hela mitt hjärta och älskar dig mer och mer för varje dag som går. Älskar dig mer än något annat! Du och jag mor världen föralltid <3







Tack min älskade du är BÄST <3
Baby vet att jag älskar tulpaner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0