Varför är det en sån skillnad på allting?!...

img_0885 (MMS)

Varför är det en sån skillnad på allting?! Så fort jag kommer ut hit till jakriborg känner jag mig fri, jag känner mig lättnad, jag känner mig glad. Men när vi är i Malmö är allting tvärtom. Jag är ofta deprimerad jag vill inte lämna min lägenhet och gå långa promenader med Zakimbo jag orkar typ ingenting, känner bara att livet är tråkigt och grått. Men bara en sån här liten bit ut från storstaden mår jag bra. Jag minns när jag va yngre och vi alltid varje helg på våren till hösten skulle åka ut till stugan i Sjöbo. Allting va också så mycket bättre än när vi satt i lägenheten inne i Malmö. Känns som det är storstaden jag behöver lämna för att må bättre med mitt liv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0