Bästa kompisarna

Bästa kompisarna. - Igårkväll kom lilla Wilma hit för att sova över hos oss, eftersom mamma jobbar långa dagar och pappa jobbar i Göteborg. Eftersom både jag och Billy är hemma så kunde vi ta hand om lilla Wilma såklart. Hela natten lång har båda hundarna sovit på min sida av sängen, dock har det varit lite trångt men väldigt mysigt. Wilma har legat halva natten på min huvudkudde där uppe sedan så har hon sovit på kuddarna brevid som jag har mot väggen. Lilla Zakimbo han ligger som vanligt vid mina knäväck under täcket hela natten lång. Nu ligger båda grisarna här på varsin sida om mig i soffan..

Varför jag inte har skrivit så mycket i bloggen på sista tiden är för jag mår som jag mår. Jag har ingen ork eller lust med någonting. Det enda jag gör är att kräka på toan och ligga i sängen och försöker att äta. Fast jag kräker så mycket som jag gör så har jag ändå fått i mig så pass mycket näring att jag har gått upp 2 KG. Så det är ju jätte bra! På Torsdag blir det ändå ett läkarbesök innan vi ska till barnmorskan, där jag komma förklara för honom hur jag mår och hur jobbigt det är. Mitt illamående gör att jag inte alls kan jobba, eftersom jag springer till toan stup i kvarten. Så det bästa vore nu att bli sjukskriven och kanske få något som hjälper mot detta problemet. Sen skulle jag vilja bli undersökt, men det kommer jag säkert inte att få!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, har också mått jätte dåligt de flesta dagarna. Har du testat med åksjuke tabletter, eller med sådana armband. Dock vet jag inte om armbanden hjälpe på mig, för när vi skulle träffa folk så var jag tvungen att ta av mig dem. Då ingen annan än familjen vet om att jag är gravid. Testa gärna om du inte redan har gjort de :)

2012-01-17 @ 13:44:42
Postat av: elina

Hejsan Sandra.

Jag har provat allt allt allt och inget hjälper :(

Kollat upp tips på internet med som jag provat. Som gröna äpplen, torra varor som kex och annat. Men nä inget vill hjälpa :(

2012-01-17 @ 19:53:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Inget kul alls. Själv mår jag bara illa på morgonen innan jobb nu förtiden. Väldigt jobbigt då jag åker buss från Sjöbo in till Malmö. Hoppas på att vi båda vå mår bra inom kort tid.

2012-01-18 @ 11:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0