Billigare kan det inte bli

Billigare kan det inte bli. - Idag när jag va runt på Babyproffsen, Babyringen så gick jag runt och kollade på allt dom hade och började planera i huvudet vad som måste köpas innan lillen/lillan kommer till världen. Alla priser är ju skyhöga på allting man måste ha idag. Men så såg jag en Brio bilstol som gick på 1499:- som skulle vara jätte bra. Tänkte men det är ju ändå ett bra pris för en sådan sak. Men åkte till Lutz innan vi skulle hem och ser när vi kommer in i dörrarna att det står BABYSKYDD 599:- trodde först det var ett skämt?! Gick upp på babyavdelningen och frågade där uppe och hon visade mig att det va Brio bilstolen som jag tidigare sätt under dagen för mycket mer pengar. Jag tvekade inte en sekund utan köpte den med en gång!

Nu behöver jag och baby inte tänka mer på det liksom. En sak är avklarad som kostar lite mer än kläder tillexampel! I veckan ska vi ut och kolla och planera vad vi måste och ska köpa till hemmet så vi alla får plats. Ska bli så skoj att få gå där med min älskade och mysa bland alla hyllor och möbler :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0