Förjävligt rent ut sagt.

Förjävligt rent ut sagt. - Idag känner jag mig ännu mer bakfull än vad jag någonsin gjort och ändå har jag inte druckit en endaste droppe sprit. Jag trodde mitt illamående skulle bli bättre för varje vecka som går, men nä varför ska det vara så, när man istället kan få må piss?! Men om bara några dagar så ska jag äntligen få träffa min barnmorska som ska ha hand om mig fram tills jag ska föda. Där kommer jag förklara för henne hur jag mår så hon kan hjälpa mig på bästa sätt. I fem dagar har jag vaknat upp med en fruktansvärd migrän, men idag gick det inte längre utan jag låg på sängen och storgrät som ett barn av smärta. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och inga huvudvärkstabletter får man ju inte iheller ta. Men vi kollade upp det hela och kom fram till att jag får lov att ta ALVEDON. Huvudvärken är fortfarande där, men jag kan leva med den. Tyvärr har jag inte alls varit mig själv idag utan bara legat och sovit och mått dåligt.. Dax att hoppa ner i badet med baby nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0