Helvete för allt just nu. Jag orkar snart ...

img_1594 (MMS)

Helvete för allt just nu. Jag orkar snart inte må såhär skit mer, varför ska man må så bara för man väntar det finaste man kan få i världen?! Det är inte rättvist det är verkligen inte det. Många andra kvinnor som är gravida dom är lite trötta dom mår lite illa på morgonen, men dom spyr fan inte hela dagarna och mår såhär skit! Jag trodde detta skulle snart gå över. Förra veckan mådde jag jätte bra i två dagar och ropade jippi för jag trodde det skulle vara såhär underbart hela tiden. Men nääää, varför skulle det få vara så för?! När man kan må illa kräka och inte orka med något!!! Fan för allt nu. Jag vill bli människa igen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Håll ut gumman :) jag mådde också fruktansvärt i början. Det sluta runt v.16 för min del. Vänta tills du kan få känna det lilla livet i din mage, sparkarna, rörelserna. När du väl känner dom så kommer du helt glömma bort hur dåligt du mår/mådde :)

2012-01-10 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0