Inredning av lägenheten

Inredning av lägenheten. - Evigt tjatande på mig nu va ? Haha, men jag kan inte sluta tänka på hur jag vill det ska se ut där hemma. Hallen ska målas och spacklas inom snar framtid så det blir ljusare och glattare. Sen blir det att skaffa lite andra saker till mini hallen. I mitt huvud kommer det bli så jävla fint, hoppas verkligen det kommer bli lika bra i verkligheten!!

Sen denna underbara hallmöblen som man både kan sitta på och ta av och på skorna och samtidigt finns där korgar där alla mössor och sånt kan få sin plats i. 700:- Kommer från Jysk!

Klädhängare från Jysk: 229:-
Stor Spegel från Jysk: 400:-


Svävande hylla 149:- Jysk

Krokar, men dock vet jag inte vilka jag vill ha. Men så ni förstår bättre vad jag menar.

Men hur ser det nu ut i min lägenhet? Det kanske är en fråga ni själva ställer er. Jag har inga bilder här mer än hur det såg ut innan, Men jag kan ju visa er på ett ungefär och berätta vad som inte finns och vad som istället finns. Kanske får ni en bättre bild av det hela? Eller inte, låt se.

Byrån som står där precis när man kommer in finns inte längre kvar, och ja jag ångrar mig idag att den är såld! Men gjort är gjort och kan inte göra det ogjort. Där står istället en stor blomma på golvet under speglen. Sen har jag samma shabby chic hatthylla/klädhängare, men den vill jag sälja nu. Och sen har jag naturligvis skoställ under detta.. En rund matta på mitten av golvet. Och precis innanför dörren är en dörrmatta.

Nedanför här ska jag skriva några alternativ hur jag vill ha det. Jag har inte bestämt mig helt ännu!!

* Där hatthyllan/Klädhängaren är idag, vill jag istället på väggen ha svävande hyllor där snygga korgar ska vara på och lite blommor. Där skorna är ska den hallmöblen man sitter på finnas..

* Där byrån står, kan man ha skorna och klädhängaren, eller istället för klädhängaren hitta snygga krokar att sätta upp på väggen och hänga jackorna på. (Tror nog det är bättre än den klädhängaren, för den tar nog för mycket plats utåt)

* Vid badrumsdörren ska speglen hänga!!

Vad kan ni tro om detta projekt? Hiss eller Diss?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0