Jag förstår inte varför det ska vara ett s...

img_0411 (MMS)

Jag förstår inte varför det ska vara ett sånt sikt väder rent ut sagt. Det stormar så man knappt kan hålla sig med båda fötterna på jorden. Och inte nog med det, regnar då och då också! Jag har då hellre snö nu ett tag framöver än en sådan storm som idag. Var har snön tagit vägen?! Det snöar överallt utom här liksom.. Eller har snöat iaf. Just nu mår jag jätte jätte dåligt, har duschat och varit ute med mina änglar på kisspromenad. Nu håller jag på med middag till lilla mig som har en tum mage, soppan vände lika snabbt som den kom ner. . Hoppas mina fiskpinnar med potatis, sås och broccoli kommer stanna i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0