Aj aj aj för detta

Vad kan det vara?! - Detta är så sjukt så sjukt. Ni alla som läser här inne har hört mycket om min tumme på sista tiden. Men ännu en dag skriver jag om det för det har blivit värre nu. På nätterna har jag så ont och måste ha min hand på en kudde bredvid mig, jag kan inte få ner tummen eller vika den heter det ju såklart.

I natt tänkte jag inte på det och vek tummen fast det tog emot, det var precis som ett ben satt fel där inne för den fastnade i det läget bara för ett ögonblick och jävlar va det gjorde ont. Nu på morgonen brukar jag inte ha såhär ont och jag brukar kunna röra den mer liksom så jag kan greppa saker. Men nu är den som en pinne och set gör ont ner i handflatan .. Jävla skit rent ut sagt. Varför ?! Liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0