Älskade finaste Zakimbo

Älskade finaste Zakimbo. - På den senaste tiden så har Zakimbo haft hosta varje dag, flera gånger om dagen. Han har alltid haft detta sedan han var bebis, men eftersom det blir värre nu känner jag mig orolig och rädd. Jag känner mig så maktlös när han sitter där och kollar på mig och försöker hämta luft, sedan kryper han upp i min famn.. Jag sitter där och försöker få honom att andas djupt och ger han vatten från en spruta.. Efter några minuter blir allt bra igen.

Idag 05.20 blir jag väckt av att han hostar som bara den. Jag upp hämta sprutan satt mig med honom och vi höll på i flera minuter tillsammans. Efter ett långt tag blev allt bra igen. Gick och la mig han började igen tillslut kunde jag inte somna om. Magen började kurrikurra så det var jag som gick med tunga steg till köket för att göra havregrynsgröt. Nu är jag mätt och belåten, men sammandragningar har jag nu till tusan och kan verkligen inte komma till ro här i sängen. Älsklingen är också nu vaken så vi ligger här och ser på Svensson Svensson istället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0