Armbandet som betyder mycket

Armbandet som betyder mycket. - Igår fick jag äntligen hem mitt efterlängtade armband som jag och frugan beställde för någon dag sedan till oss. Detta armband är inte vilket som helst, det betyder så himla mycket för mig och det är speciellt.

Om man bor hundra mil ifrån varandra så är det ganska svårt att ses när man vill. Det måste planeras och det måste sparas pengar för att man ens ska ha råd att åka till varandra vilket är så himla synd. Det är över ett år sedan vi träffades sist och jag längtar tills nästa gång kommer igen för jag saknar dig Cicci <3

Kompisarmbandet kommer jag bära på mig varje dag! <3



love you ..



Kommentarer
Postat av: Cecilia

<3

2012-06-14 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0