Baby Cribs

I brist på annat. - Så sitter jag på nätet och kollar roliga saker som Baby Cribs, helt sjukt vad det finns coola sängar alltså. Tänk om man hade varit miljonär då skulle man ju varit tokig och handlat en massa underbart fina saker till sin Smula. Men nu är man inte det och det kostar inget att titta, inte sant?! Genom och titta kan man få inspiration liksom..

Men något annat som jag också sitter och tittar på är ju alla fin Nalle Puh saker som finns. Jag har länge och väl letat efter en Snuttefilt i Nalle Puh, men aldrig funnit någon. Och igår när vi fick se vårat fina älskade hjärta på ultraljudet så såg man dom där runda goa kinderna så tänkte jag med en gång på Nalle Puh haha. Så det hon ska få av sin mamma och pappa när hon kommer ut till oss är just en sån snutte filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0