Hel dag!

Hejsan alla läsare. - Idag har det verkligen varit en hel dag. Det började med att jag packade kylväskan och bärdde några mackor och packade saker som vi skulle ha med oss till våran lilla utflykt till Bokskogen. Zakimbo, baby och jag åt frukost och gick en härlig promenad i skogen. Men innan vi kom dit så hade vi ju satt på Zakimbo sin nya bilsele och satt fast honom, men nog lyckades han ändå ta sig loss så vi var tvugna att åka in om djuraffären och lämna tillbaka skiten.

Efter bokskogen blev det att lämna av lilla Zakimbo hos Wilma för att dra vidare mot Centersyd för att kolla läget i affärerna där. Köpte en ny dyrare bilsele till Zakimbo. Efter vi hade gått där inne en lång stund blev det förbi Burlövcenter för att baby fick blodsockerfall. Där satt han i bilen och åt en prinsesstårta och tillslut när han mådde bra igen frågade jag honom om vi bara kunde gå in i två affärer, så det fick bli Barnenshus där jag köpte en nappflaska i Nalle Puh till Smulpajen och sedan in om djuraffären där baby köpte 12 fiskar till akvariumet.

Hemma igen, blev det att göra iordning grillspetten och diska, sedan ner på gården i det fina vädret med vår söta rosa grill. Där satt vi allihopa och åt gott, när vi var klara så gick vi upp igen. Jag SMS:a som vanligt med mamma och undrade om hon hade lust att följa med mig till Coop Forum för att handla en sak, haha. Nu tänker ni säkert får hon inte nog med att ränna i affärer på en hel dag. Men nä jag skulle köpa mig våtservetter (som jag inte kan leva utan) och solskydd till bilen. Sedan blev det en stor röd ros till min älskling också som fick följa med hem.

Väl hemma i lugnet så började jag diska upp allting och plocka undan all tvätt som mamma och pappa har hjälpt oss med. Tackar så hjärtligt mycket för all den hjälpen som vi har fått med tvätten. SUPER TACK ÄLSKAR ER <3



Underbart väder & Lilla Zakimbo hade rymt ifrån sitt nya bilselebälte som vi fick lämna tillbaka..








Här har vi Zakimbo i hans nya bilsele :-)
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så mysigt det ser ut! =)

Svar: :)
Elina Holmqvist

2012-06-22 @ 12:55:02
URL: http://fmbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0