Helt slut

Helt slut. - Nu är jag helt slut i hela kroppen, varit borta sedan halv tio tiden fram tills nu. Efter mormor och morfar körde vi in om Erikshjälpen i Åkarp för att se om man kunde hitta såna saker man har schampo i. Ni vet sånt man hänger upp så inte allt står på badkaret. Men tyvärr varför ska man finna det man söker?!

Sedan åkte vi hem till Billys mamma och syster på en Go fika och tog det lugnt en stund. Älsklingen tog även med ännu lite saker, så det inte blir så mycket kvar vid flytten. Efter ett tag bestämde vi oss alla för att åka ut till Nova i Lund för att Bella skulle byta en ny klänning som hade gått sönder och köpa en ny till sin skolavslutning imorgon. Själv skulle jag finna mig ett par sköna billiga skor. Det fick bli fake Converce inne på Skopunkten. Toppen, nu kanske man kan gå utan att få så ont i fötterna?! Vi lär se hur det blir med det!

Nu sitter jag i soffan och har så ont i magen och halsen. Får vila ryggen också lite innan jag börjar med att hjälpa älsklingen att packa upp allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0