Illamående och yrsel

Illamående och yrsel. - Det är hemskt att behöva säga dåliga saker varje dag. Men idag är det faktiskt inte min morgon om man säger så. Jag vill så mycket och det blir bara värre och värre. Det känns att blodtrycket inte är som det ska idag och jag vet i fan vad jag ska göra för att få upp det iheller. Provar med alla olika metoder men det fungerar inte ett skit. Har inte sovit så himla mycket som vanligt och min tumme har börjat krampa och dom andra fingrarna är stela i höger hand. Innan i morse fick jag inte ens upp mina fingrar och tummen kunde jag inte alls röra utan att man skrek av smärtan.

Jag vet också att min mamma hade något sånt här när hon väntade mig. Så jag ringde henne vid åtta tiden för att berätta och hon sa det var vanligt under en graviditet att neverna i handlederna kan fastna så jag åker väl på en kapaltunnel precis som mamma. Men men, fingrarna går och röra nu men tummen är så stel och gör så ont så vill helst inte röra den.

När älsklingen blir färdig så är det dags att åka till päronen för att skriva ut lite papper till försäkrningskassan, sedan låna ett kuvert och frimärke av pappa min. HAHA "som vanligt" Efter detta är det dax att posta brevet så det kommer fram, sedan drar vi nog ut till havet en stund i det fina vädret. Om inte så hittar vi ju något annat roligt på vägen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0