Kvavt ute idag

Kvavt ute idag. - Finns ju ingen luft att andas ute idag, det är så kvavt så det inte är skönt. Och regnat hela natten har det också gjort. I natt har jag lyckas sova mer timmar än på länge och jag somnade ganska så snabbt för jag lyssnade på regnet som kom på rutorna.

Zakimbo har inte ätit sin mat på några dagar och alltså bara drukit som bara den, han har kärkts och han har inte velat bajsa när han har varit ute. Så nu på morgonen satte jag mig vid hans skålar och matade honom med sitt foder. Så nu känns det skönt att veta att han verkligen har ätit sin egen mat och jag vet exakt hur mycket han har ätit också. Lite mer koll om man säger så.


Pappa & Zakimbo mys som varje morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0