Lördag

Lördag. - Jajamään och detta började med att jag med en gång gjorde mig klar på morgonen för att bara beredd på om man skulle iväg någonstans. Eftersom Baby hade ont i magen och inte mådde bra så åkte jag iväg med mamma och pappa till Centersyd för att hjälpa hitta klänning till mamma. Men det var inte bara mamma som hittade sig något fint, även pappa handlade. Han har blivit en armbandsb*g vilket är så kärt så jag hittade ett ur snyggt läderarmband med silver inne i skåpet på ur och penn. Själv letade jag verkligen inte efter något så jag brydde mig inte så mycket. Bara skönt att få komma ut liksom.

Jessica ringde när jag var på Centersyd och undrade om vi kunde dra på IKEA idag, så när vi åkte hem igen så stod hon där på min parkering och vi körde med en gång. Där fann jag ett par nya fina skålar till lilla Zakimbo och lite andra saker.

Åkte hem och gick ut med lilla Z med en gång, sen in i köket och gjorde maten till oss. Nu är man mätt och belåten och känner att Smulan rör sig i magen på mig..


Kycklingpytt från IKEA!

Redo för middag som vanligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0