Ny dag, med nya tag

Ny dag, med nya tag. - Idag är det inte alls en bra dag för mig. Jag mår så jäkla illa och är så yr. Natten har varit katastrof dessutom. Jag har haft riktigt mycket värkar i magen och sammandragningar som det kändes som hon skulle titta ut när dom helst. Fick försöka ta det lugnt och andas igenom smärtan och försöka blunda och tänka på annat. Men det är inte så lätt när man har kramp från höfterna till fötterna iheller. Just nu bara längtar jag tills du kommer till mammas bröst Smulan. Älskade älskade finaste du <3

Ska snart ringa min pappa och se om han vill ut på lite äventyr och kanske så hittar man något gott att kränga i käften där hemma. Haha, mat är min stora passion just nu.

Idag känns örat mycket mycket bättre och jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig borta från infektion och skit. I andra örat så har jag för längesedan gjort en piercing i den lilla tappen där jag igår bytte smycke till det. Och idag fick det bli lite earcuff på allting :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0