Tråkiga Söndagar

Tråkiga Söndagar. - Imorse när jag vaknade upp till verkligheten, så tänkte jag att det var lika bra att ta tag med tvätten.

Så vi klädde på oss och gick ut med lilla Zakimbo. Men så vanligt möts man av folk som står och stirrar ut en från balkongerna för att se vad Zakimbo gör. Men inte nog med det för när vi gick på gräset ställer sig en kärring vid sin uteplats längre bort och står kvar och glor för Zakimbo skulle sätta sig och skita, hon ser jag står med en bajsbåse och jag började ryta högt så hon hörde "vad fan är problemet, måste man stå och glo" hon gick in med en gång! Tror dom vi är dumma i hövve bara för vi är unga?! Vi tar alltid upp efter Zakimbo ALLTID och det gör inte ens kärringarna som är med i styrelsen här!! Handlar om sunt förnuft.

Nu sitter vi alla och äter frukost och jag blev sugen på ägg med sill haha så nu ska jag njuta av det och ett glas yoghurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0