Vad ska man säga?!

Vad ska man säga?! - Är det inte det ena så är det något annat som inte är bra. Jag fick en akut tid till min vårdcentral eftersom barnmorska direkt nekade en tid till mig.

Jag fick reda på att jag hade ett oerhört lågt blodtryck som ligger på 85/40 vilket kan göra att man inte mår så bra, man kan bli trött och vara yr. Sedan mitt HB värde låg på också lågt på 101. Det är ju inte konstigt att man mår som man mår.

Kollade min hals, vilket såg bra ut i mina öron var jag förkyld som han kallade det. Mitt socker värde va hur bra som helst. Så det sista han sa till mig var att vila mycket och att ta det lugnt inte anstränga mig.

På vägen hem så ringde prenatal tillbaka och till henne berättade jag då allting med mina värde och så. Även hon blev chockad över det otroligt låga blodtrycket. Och blev detta värre med huvudvärken som jag haft sedan igår så skulle jag ringa till dom igen! Vi får la se hur det blir. Hoppas jag snart mår bättre iaf.

Ligger i sängen suger på karameller och tittar på andra avenyn. Skönt ibland att bara ligga och inte göra något när man inte är hundra procent bra.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Så fin bebis mage :) Saknar verkligen att vara gravid när jag ser den. Har en liten flicka på 8 månader och vad jag har förstått så väntar du också en liten sessa :) Lycka till och fortsätt att uppdatera din blogg. Gillar verkligen den skarpt!

2012-06-07 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0