Ännu fler fina presenter

Ännu fler fina presenter. - Nu har vi varit hemma hos mamma och pappa på middag och tårta. Det var jätte god mat som mamma hade lagat och vi har haft det super trevligt. Hela min dag har varit perfekt in i den minsta detaljen om man kan säga så. Fick även massa fina presenter av mina älskade föräldrar som jag älskar så jävla mycket. Och tydligen kommer mer presenter att komma kanske i veckan till mig. Hipp hipp hurra hurra för Elinas födelsedag!!!


En super söt napphållare till Smulan som jag velat ha länge :)

En super söt snuttetuttefilt till lilla Smulisen

Spjälskydd i spöket laban & ett skötbord man sätter uppe på spjälsängen <3

Ännu ett hjärtligt STORT tack till alla som har uppvaktat min dag och gjort den så fin och underbar som den har varit idag. Älsklingen som verkligen har kämpat med allting i den minsta detalj liksom. Redan från tidig morgon till nu på eftermiddag. Tack älskling! Och tack för alla fina presenter av allihopa. Jag är super nöjd och kunde inte fått något finare liksom.. Och mamma pappa som hade gjort super god mat bjudit på tårta och tagit oss på en runda med bilen till olika ställen Tack :) Och alla ni andra som skrivit Grattis och skickat sms, ringt & skickat kort!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0