Arbetsförnedringen

Arbetsförnedringen. - Nu är jag så förbannat trött på dom jävlarna i kundtjänst och alla på Arbetsförmedningen. Mest på deras sätta att prata med människor är ju bara så sjukt?! Ringde nyss dom för att jag har fått hem ett papper om en handlingsplan där det står man ska redovisa vad man sökt för jobb till kundtjänst. Vilket jag inte förstog mig på liksom. Då sitter den där jävla häxan och skriker åt mig och säger så jävla dumma saker som fick min bägare att rinna över.

Sen när hon frågade en sak jag inte förstod vad hon menade så får jag som svar: Du är ju svensk så du borde ju fatta vad jag menar. HALLÅ???? Hur fan kan hon sitta och tugga sitt jävla tuggummi och säga så till mig? Nästa gång jag ringer dit blir det hädanefter att jag kommer spela in hela samtalet. För nu är jag trött på att bli behandlad som skit för dom. Arbetsförmedningen hjälper inte alls det oss till att få jobb vi gör ju för fan allting själv så vad är dom till för liksom? Nä denna människan förstörde mitt humör idag alltså. Hade hon varit framför mina ögonoch sagt allt det hon sa då jävlar hade det rykt alltså. FY FAN FÖR DIG!

Och varför skulle jag gulligulla med en människa som beter sig som hon gjorde? Jag är ingen människa som tar skit utan att säga ifrån. Men nu har jag redovisat mina sökta jobb och nu vet jag hur det fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0