Centersyd med päronen

Centersyd med päronen. - Idag på förmiddagen åkte vi allihopa till Centersyd för att checka läget vad som fanns i alla affärerna. Sedan tog vi en gofika på ett litet chafé där inne. Såklart hittar man ju alltid något som man vill ska följa med en hem i påsar. Jag hatar verkligen Lindex för det känns som det aldrig finns något där inne. Varken på baby avdenlingen eller till en själv. Men idag gav jag dom en chans eftersom jag hade ett presentkort och 30% rabatt. Jag hittade en urgullig zipperall till Smulan, dregellapp som skulle matcha. Pappa drog fram plånboken och sa att han kunde betala Pandaoverallen, så han fick min 30% rabatt och själv köpte jag dreggelappen med mitt presentkort som där inte var så mycket pengar på. Men det räckte mycket mer än väl till det jag skulle handla ju!

Vidare gick vi in på H&M och hittade en super söt solhatt där jag också hade 20% rabatt som jag utnyttjade. Prefekt då fick man hem tre saker ändå!! Hihi, Smulan är värd allting man kan tänka sig. Mammas lilla hjärtegryn <3


Tack snälla Pappa :)

Dreggelappen



Solhatten :-)


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

sv; tack så mycket fina du!! <3

2012-03-31 @ 20:29:51
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Miapuh

Men oh så söt liten vovve du har :)

Man smälter rejält :D Jaja sen så i framtiden skall jag med ha en liten chihuahua

Massa kram

2012-04-01 @ 00:14:09
URL: http://www.miapuh.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0